skoebidoe Geplaatst 7 Maart, 2013 Geplaatst 7 Maart, 2013 Weet iemand hoe je het gemakkelijkst bij de lampen komt van de onderste achterlichten in de bumper ? Mike Quote
Gast wil51 Geplaatst 7 Maart, 2013 Geplaatst 7 Maart, 2013 Staat beschreven in de handleiding op blz. 7-74 Quote
skoebidoe Geplaatst 7 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2013 weet ik maar is niet erg duidelijk,bedoelen ze de 3 vijzen van de binnenvleugel en dan de binnenvleugel verwijderen of opzijtrekken? Quote
Pipercub Geplaatst 8 Maart, 2013 Geplaatst 8 Maart, 2013 Hier staat hoe je dat kan doen. lamp in bumper vervangen.pdf Quote
Gast wil51 Geplaatst 8 Maart, 2013 Geplaatst 8 Maart, 2013 Niet normaal meer. Voor verwisselen lampje moet je tegenwoordig automonteur zijn. Ik dacht even kentekenplaat lampje te verwisselen. Een van de weinige lampjes wat nog simpel te verwisselen is. Zit dat niet eens in doos reservelampjes die je bij de auto krijgt. Quote
skoebidoe Geplaatst 8 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2013 Ja,ik dacht dat Kia gemakkelijker was om zelf één en ander te doen...enfin...is toch makkelijker dan mijn vorige wagen,Renault Megane,waar alles opéén zit en je de helft van de wagen moet demonteren om een fuse of lampje te vervangen:bijhorend dat je pollen(handen) open liggen Zo te zien als je het lampje moet vervangen,volgens de bijlage van onze vriend Pipercub,moet je alleen de binnenvleugel verwijderen om de lampjes te vervangen en moeten de bumper alsook de bovenste achterlichten niet verwijderd worden. Grtz Mike Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.