Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

lampen vervangen in onderste achterlichten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand hoe je het gemakkelijkst bij de lampen komt van de onderste achterlichten in de bumper ?

Mike

Geplaatst

weet ik maar is niet erg duidelijk,bedoelen ze de 3 vijzen van de binnenvleugel  en dan de binnenvleugel verwijderen of opzijtrekken?

Geplaatst

Niet normaal meer. Voor verwisselen lampje moet je tegenwoordig automonteur zijn.

Ik dacht even kentekenplaat lampje te verwisselen. Een van de weinige lampjes wat nog simpel te verwisselen is. Zit dat niet eens in doos reservelampjes die je bij de auto krijgt.

Geplaatst

Ja,ik dacht dat Kia gemakkelijker was om zelf één en ander te doen...enfin...is toch makkelijker dan mijn vorige wagen,Renault Megane,waar alles opéén zit en je de helft van de wagen moet demonteren om een fuse of lampje te vervangen:bijhorend dat je pollen(handen) open liggen :evil:

Zo te zien als je het lampje moet vervangen,volgens de bijlage van onze vriend Pipercub,moet je alleen de binnenvleugel verwijderen om de lampjes te vervangen en moeten de bumper alsook de bovenste achterlichten niet verwijderd worden.

Grtz Mike

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...