Josse Posted March 8, 2013 Posted March 8, 2013 Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een Sportage III 2010 X-ecutive. Helaas geen navigatie systeem. Nu heb ik alles m.b.t. de verschillende systemen doorgelopen en gelezen. Besloten voor een Zendia met achteruitrijcamera. Vraag: Heeft iemand nog tips of suggesties m.b.t. het inbouwen of mogelijke problemen die zich kunnen voordoen? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.