Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi,

Sinds afgelopen maandag 18 maart 2013 zijn wij de trotse eigenaar van de Kia Cee'd SW Seven Business uit 2010. Wij zochten een zuinige bezine auto met veel ruimte in en na jaren van Ford Focus rijden, waren we eigenlijk bij de eerste KIA dealer al om. Wat ons verbaaste, en ook de mensen aan wie we nu de auto laten zien beamen dat ook, was de enorme ruimte. Je ziet het aan de buitenkant gewoon niet af. Als ik dit vergelijk met ons Ford Focus Stations is het een verademing. De jongens hebben op de achterbank een zee van ruimte en dan nog eens de kofferbak, in één woord ruim.

Sinds jaren hoorde ik al goed verhalen over de Kia, maar het kwam er nooit van. Nu dat de keuze gevallen is en dat de banden reeds een aantal dagen hebben gerold onder mijn kont kan ik zeggen, stom dat we niet eerder over gestapt zijn. De complete auto met de ruimte en zijn uiterlijk, iedereen is daar mee te overtuigen.

Daarnaast kan ik vooralsnog de complimenten geven aan de dealer, Van Kouwen in Amsterdam Zuid-oost. Perfecte service en goede afhandeling. Moet zeggen ook wel weer eens verfrissend om bij een merk dealer een auto aan te schaffen. Was al weer wat jaartjes geleden. Je merkt toch dat deze mensen hart voor het merk hebben en dan zelfs bij het concern als van Kouwen, dat toch nog in de regio een scala aan andere merken vertegenwoordigd.

We hebben overigens ook al onze volgende auto zien staan bij deze dealer. Namelijk de opvolger van onze bolide. Wat is die nieuwe versie mooi, nog mooier dan de onze. Nu eerst maar eens heel wat veilige kilometers maken en we houden het forum in de gaten om nog meer uit de auto te halen dan we in het verleden met andere heilige koeien hebben gedaan.

Dus tot later.

Groet

Marco en Ingrid

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...