tomh73 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Beste Allemaal, ik heb een Kia cee'd sw 2013, ik en heel tevreden over de auto, behalve dat ik wil betere speakers wil inbouwen. Is er al iemand die wat foto's/tips heeft voor het installeren van nieuwe/betere autospeakers in de voor / achterdeuren en voordashboard? Met name het loshalen van de deurpanelen ben ik benieuwd hoe makkelijk/moeilijk dit gaat. Alvast bedankt voor jullie reacties. groet, Tom Quote
Smart Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Tom, even zoeken op het forum levert heel veel informatie op. Welkom op het forum trouwens..... Quote
tomh73 Geplaatst 24 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2013 Beste Smart, Bedankt voor je reactie, ik heb op het forum gezocht maar vond alleen h.e.e.a. over speakers vervangen in de oude kia cee'd, helaas nog geen fotos of uitleg over het vervangen van speakers in de nieuwe kia cee'd. Misschien dat er iemand is die dit al heeft gedaan en wat tps of fotos heeft. Groet, Tom Quote
Jeroen1976 Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 Ik zou ook graag wat aan het geluid in mijn C'eed (2012) laten doen. Ben bang alleen bang dat alleen de speakers vervangen niet voldoende is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.