LED-Lightning Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Hoi beste forummers, Vandaag is mijn dashboard eruit geweest om het probleem met het krakende dashboard te verhelpen. Daarbij zijn wat instellingen van de radio veranderd. Met de meeste heb ik geen problemen, ik krijg alleen de taal niet meer goed. Voorheen stond die op Engels en nu ineens in het Nederlands. Ik heb deze het liefst weer op Engels staan. Als ik op Setup druk bij de radio, en taal selecteer, komen er geen talen in de lijst zoals in de handleiding staat, alleen de tekst 'Gelieve de taal te veranderen'. Geen idee hoe ik de taal nu veranderen kan. Is er iemand van jullie die dit toevallig weet? Quote
LED-Lightning Geplaatst 29 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Maart, 2013 Ah, zelf reeds de oplossing gevonden. De taal aanpassen gaat niet als je de auto van het contact af hebt en de radio aanzet, dit lukt alleen als de auto op contact staat. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.