Jenzzzz_ Posted April 2, 2013 Posted April 2, 2013 Hallo allemaal! Ik ben Jens afkomstig uit België (Oostakker) en heb me een Kia Cee'd (1.4 benzine 100pk versie Fusion) gekocht. Heb de auto vrijdag 22-03 afgehaald bij de dealer (Julien Gent) Na een 700-tal kilometers te rijden zijn mn bevindingen over de auto zéééér positief =D Heb geen last met het eventueel bijsturen op de autosnelweg (zoals anderen op dit forum). Kortom topwagen To do's => - Subwoofer inbouwen - C-Quartz laag opzetten (bescherming tegen krassen, UV, ... Quote
Dirkbelgium Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Mooie wagen. Ik heb bij vorige maand bij Julien een Rio 'Mind' gekocht (salon editie) en heb er zelf een navi ingebouwd. Die was niet apart te verkrijgen.. To do: 16" of 17" velgen Voor de rest zit alles erop. Quote
chloso Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 proficiat met je knappe aankoop heb net de zelfde, enkel andere kleur en panoramisch dak erop ook hier geen probleem ondervonden van bijsturen. have fun with you'r new car Quote
Recommended Posts