Kasteeltuin Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 Hallo, ik mij aangemeld op het forum onder de naam kasteeltuin. Ik heb een gebruikte Picanto gekocht van januari 2012. Kan deze vrijdag afhalen. Als ik de auto heb zal ik mij nader introduceren. Mvg kasteeltuin Quote
Jim Brouns Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Welkom en veel plezier met de picanto. Quote
Picantofan Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Welkom en veel plezier met veilige km. met de picanto. Hallo, ik mij aangemeld op het forum onder de naam kasteeltuin. Ik heb een gebruikte Picanto gekocht van januari 2012. Kan deze vrijdag afhalen. Als ik de auto heb zal ik mij nader introduceren.Mvg kasteeltuin Quote
Gardener Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 Hallo Gisteren eigenaar geworden van Kia Sportage LPG. Ben heel benieuwd hoe het zal bevallen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.