venga103 Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Ik heb me vanaf vandaag aangemeld bij de Kiaclub omdat ik over een week mijn kia venga krijg. We hebben afgelopen maandag een proefrit gemaakt en maar gelijk de auto gekocht. Is een venga van 05-2010 ecutive 1.6 automaat. kleur: zilver champagne. Heb hiervoor een opel meriva 5 jaar gehad en stap nu over naar een kia vanwege ook een hoge instap. Ben benieuwd hoe deze auto gaat bevallen. Graag enkele reacties van venga rijders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. De Venga heeft mij niet teleurgesteld Ik heb er ook wat blog's over geschreven met de ervaringen. http://www.kiaclub.nl/blog/29-warmentuuters-blog/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Welkom en veel plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts