Danny77 Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Hallo, Ik ben Danny uit Haarlem. Ben sinds september 2012 in bezit van een kia rio. Ik heb me hier aangemeld omdat ik hier regelmatig op kwam als ik iets zocht over de rio (voornamelijk navigatie en speakers) en zag dat iedereen probeert mee te denken over een oplossing.Dat wil ik ook dacht ik, dus bij deze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Welkom en veel plezier hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Hallo Danny uit haarlem vel plezier hier op het forum waar het altijd leuk is en genoeg te lezen en mischien spotten we elkaar nog wel eens ik kom er geregeld (opbezoek bij me broer) ook hier lid van het forum Theomonica die heb je mischien al eens zien rijden in zijn wendy brouwn kia rio o ja fototjes van je auto vinden we erg leuk hier op het forum 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny77 Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Hoe plaats ik foto`s? Ben echt een leek op dit gebied. En heb wel een bruine gezien bij de aldi in de buurt. gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 ja hoor dat is me broer die woont daar bij de aldi fotos kun je het beste fia een online foto opslag programma hier posten zo als photobucket of mijn album en zelfs fotos via facebook zijn heel simpel te posten door het afbeeldings url te posten door middel van op dat image knopje in de editor te klikken we hebben bij de aldi al een keer een inbouw dag gehad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny77 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Heb photobucket geprobeert, snap er niks van . Krijg zelfs mijn profielfoto niet bijgewerkt. sorry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny77 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 profielfoto gelukt, nu de rest nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny77 Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny77 Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts