petruccified Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hoi, Vorige week een gebruikte Kia RIO 1,25 aangeschaft. Uitgevoerd in blauw metallic en voorzien van die mooie 17"velgen. Tevens bezit ik ook het superpack. Reden voor aanschaf waren de prijs, uitrusting en het model zelf. Voor mijn lengte ( 1,96 ) viel het enigszins tegen om een "kleinere" auto te vinden, waar ik goed in kan vertoeven. De Rio verraste mij door zijn ruimte.De 1,25 motor is wel erg licht voor deze auto, misschien wel iets te. Maar ben geen hard rijder Ben tevens behoorlijk actief op het Smart forum , en hoop dat het hier net zo gezellig is als daar ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 hallo en welkom op het forum en het blijft een mooi gezicht en zeker een mooie kleur en gezelig is het hier zeker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Welkom en veel plezier hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts