Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

(ESP) Electronic Stability Program

Aanbevolen Berichten

• 2 weken later...
Geplaatst

De Adventure heeft traction control (TCS), naar mijn weten is dit hetzelfde als ESP. Er zitten twee knopjes links op het dashboard van de Adventure t.w. TCS en 4WD. In de KIA folder staat op een afbeelding van de binnenkant van de Sportage dan ESP in plaats van TCS vandaar denk ik de verwarring. Ik ben geen techneut dus als ik het mis heb..... sorry!

Groet

• 2 maanden later...
Geplaatst

Heb In mijn sportage een kenwood dubbel din.DDX7025 ingebouwd past perfekt.Fabrief af .Samen met navigatie KNA-DV3200 plus TMC .Men kan alle kanten op met dit apparaat zelfs Dvd kijken .Maar let vooral op dat je de laatste versie van software hebt voor uw navigatie KNA-MP324A.Zeker niet de oude versie nemen dat is een ramp in de verpakking zit meestal een oude versie en ik heb zeer veel moeite moeten doen om de nieuwe te krijgen die ik normaal erbij had.en betaald.Nu ben ik zeer tevreden over beide .... en mijn sportage.

Geplaatst
Heb In mijn sportage een kenwood dubbel din.DDX7025 ingebouwd past perfekt.Fabrief af .Samen met navigatie KNA-DV3200 plus TMC .

Ik zit ook naar de DDX7025 in combinatie met de kenwood navigatie te kijken. Hoe bevalt hij voor de rest... geluids kwaliteit over de sportage standaard speakers, gebruiks gemak, kan je tegelijk een cd-tje draaien en de navgatie aan... enz.

Misschien kan je hier wat foto's van je inbouw plaatsen?

Sorry voor de vele vragen, maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig... het is ook zo'n mooi apparaat :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...