Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Posted

De Adventure heeft traction control (TCS), naar mijn weten is dit hetzelfde als ESP. Er zitten twee knopjes links op het dashboard van de Adventure t.w. TCS en 4WD. In de KIA folder staat op een afbeelding van de binnenkant van de Sportage dan ESP in plaats van TCS vandaar denk ik de verwarring. Ik ben geen techneut dus als ik het mis heb..... sorry!

Groet

• 2 months later...
Posted

Heb In mijn sportage een kenwood dubbel din.DDX7025 ingebouwd past perfekt.Fabrief af .Samen met navigatie KNA-DV3200 plus TMC .Men kan alle kanten op met dit apparaat zelfs Dvd kijken .Maar let vooral op dat je de laatste versie van software hebt voor uw navigatie KNA-MP324A.Zeker niet de oude versie nemen dat is een ramp in de verpakking zit meestal een oude versie en ik heb zeer veel moeite moeten doen om de nieuwe te krijgen die ik normaal erbij had.en betaald.Nu ben ik zeer tevreden over beide .... en mijn sportage.

Posted
Heb In mijn sportage een kenwood dubbel din.DDX7025 ingebouwd past perfekt.Fabrief af .Samen met navigatie KNA-DV3200 plus TMC .

Ik zit ook naar de DDX7025 in combinatie met de kenwood navigatie te kijken. Hoe bevalt hij voor de rest... geluids kwaliteit over de sportage standaard speakers, gebruiks gemak, kan je tegelijk een cd-tje draaien en de navgatie aan... enz.

Misschien kan je hier wat foto's van je inbouw plaatsen?

Sorry voor de vele vragen, maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig... het is ook zo'n mooi apparaat :D