jackult Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 Hallo, ik heb een Carens uit 2005 een 2.0, de auto voldoet zeker aan de wensen, alleen ik was vanavond ff met de auto op pad. En wat mij opviel als de auto stationair draait dan is het net of hij trilt, heeft iemand hier ook ervaringen mee en wat zou het kunnen zijn? Ik heb het vanavond voor het eerst waargenomen, mij vriendin die de auto vaker gebruikt dan mij klaagt erover dat de auto inhoudt bij 80KMH dat heeft hij in het begin ook gedaan bij lagere snelheden. Wat ik er toen aangedaan heb is dat ik er spul voor gekocht heb, om het kleppenhuis te reinigen dat gooi je dan in je benzine tank en dan reinigt hij het circuit.Heeft iemand hier ook ervaringen mee dat hij inhoudt rond de 80KMH, snelheden daarboven houdt hij niet in. Quote
Gast kaysem Geplaatst 23 April, 2013 Geplaatst 23 April, 2013 Kan die stationair wat te laag zijn afgesteld, of te zuinig? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.