SoulPiloot Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Heb sinds een week een knappe occasion Soul gekocht, m'n Pica ingeruild. Fantastische auto, erg tevreden. Geluid ook erg mooi, maar ontvangst radio ronduit belabberd. Iemand dezelfde ervaring? Oplossing? Hoor het graag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbanfoto Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Bij de Rio hetzelfde verhaal om eerlijk te zijn :'(.Ofwel ligt het aan de nieuwe Pioneer radio dat ik heb.Want bij de vorige Pioneer in de Rio was het ontvangst wel goed van de radio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoosSikkens Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Heb sinds een week een knappe occasion Soul gekocht, m'n Pica ingeruild. Fantastische auto, erg tevreden. Geluid ook erg mooi, maar ontvangst radio ronduit belabberd. Iemand dezelfde ervaring? Oplossing? Hoor het graag... Ik heb mijn pikanto 2010 ook ingeruild voor een soul 2009 wel bij betalen natuurlijk ,ontvangst van de radio is wel goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feite Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Ik had het zelfde probleem in mijn Rio, blijk dat in de À stijl aan de rechterkant een stekker los zat. Gr. Ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoulPiloot Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Recent bij onderhoudsbeurt nieuwe antenne gemonteerd gekregen. Service van Kia, kostenloos door onze dealer, Weesepoel ten Boer, gemonteerd. Hele dikke pluim!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts