Alex B. Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Ola! Sinds 2 weken trotse bezitter van een KIA Sportage uit 2005. Ik ben op zoek naar een bedradingsschema om mijn autoradio en mijn VDO Dayton navigatie in te bouwen. Vooral Tachopuls draad en achteruitrijdraad. En enig info over het open maken van dashboard en middenconsole is welkom. Kan iemand mij helpen? Groeten, Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jukie Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Ola! Sinds 2 weken trotse bezitter van een KIA Sportage uit 2005. Ik ben op zoek naar een bedradingsschema om mijn autoradio en mijn VDO Dayton navigatie in te bouwen. Vooral Tachopuls draad en achteruitrijdraad. En enig info over het open maken van dashboard en middenconsole is welkom. Kan iemand mij helpen? Groeten, Alex Alex, misschien heb je hier wel wat aan.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 mischien heb je hier iets aan ik weet niet of je ook zo een radio hebt ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 hier nog iets hoe je hem er uit moet halen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyman Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 je speedpulse kun je achterop de stekker van je klokunit vinden 20 polige stekker positie 11 groen/oranje. Hier kan je tevens je gps antenne op de kachelbuis plakken met een stukje dubbelzijdig tape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wim44 Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Sportage van 2007. Zit de stekker (20 pins) met de speedpuls van de klokunit ook in de ruimte achter de 2DIN opening? Ik heb problemen met Pioneer navigatie F910BT vanaf moment van inbouw door garage. Probleem is nooit opgelost en ook Pioneer zwijgt. Onder het rijden gaat alles goed. Als auto stilgestaan heeft en na enige tijd gestart wordt, wordt een positie weergegeven die niet klopt. Het duurt een aantal minuten voordat de juiste postitie bij stilstaan en draaiende motor of bij rijden correct wordt weergegeven. Je ziet de locatie indicatie over het beeldscherm over de kaart springen. Het is net alsof de navigatie unit, de laatst bereikte locatie niet vasthoudt en als je de motor opnieuw start de Pioneer navigatie unit de positie opnieuw moet bepalen. Met de GPS van Garmin en in GSM gaat dat onmiddellijk goed. Ik zou de speedpuls willen controleren omdat de F910BT ook zonder of slechte GPS ontvangst op basis van de kaart en sensoren/speedpuls ook de locatie van de auto bepaalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 ook zonder speed puls zou het gewoon moeten werken het klinkt meer als een gps probleem het vinden van de juiste aantal satelieten zeg maar daar bepaalt hij de plaats mee en weet hij waar hij is op alleen de speed puls zal deze niet navigeeren maar gebruikt dit om nog nauwkeuriger te werken als je bijvoorbeeld een tunnel in rijd of even het signaal wegvalt in de stad dan rekent hij de rest uit met de speed puls ik zou toch de plaats van je gps ontvanger controleren wij hebben slechte ervaringen met pioneer i.c.m bijvoorbeeld warmte werend glas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts