OutOfFocus Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 Onlangs heb ik ook DRL's geïnstalleerd in mijn Venga. Het zijn 3W led Eagle Eyes van bescheiden formaat, slecht 2,3 cm doorsnede. Ze passen precies tussen de middelste rib van onderste grille. De lichtopbrengst is overdag prima. Op de foto lijkt het weinig maar dat komt door de compensatie van de camera. Ze gaan aan als de motor gestart is en schakelen uit via een relais bij het inschakelen van de verlichting. 1 Quote
Smart Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 Ik heb deze gemonteerd..... Die jij heb geïnstalleerd zien er erg goed uit. Mooi subtiel precies in de hoek van de grill. Quote
OutOfFocus Posted May 21, 2013 Author Posted May 21, 2013 Zo te zien zijn die op jouw Venga als stadslicht geschakeld. Quote
Smart Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 Klopt, dit zijn ook geen echte daylights maar Kia led stadslichten. Ze blijven daarom branden bij ingeschakeld dimlicht. Quote
Recommended Posts