Jump to content

kia joice 2001 (Kia)

Recommended Posts

een heerlijke auto die joice, lekker hoog,zwaar en dus duur in belasting en verbruik, maar zelfs dat kan de pret niet drukken. Wat wel mijn pret drukt is het volgende.Hij is zwart van kleur. ( de stoerste kleur :wink: maar onder aan de portieren zit kunststof En wat is het nadeel van een kunststof, het kan uitzetten.en dat doet het bij mij ook.probleem: achterportier komt tegen voor portier aan.gevolg: kunststof " krult" op.... reactie van dealer...... kia nederland zou het uit culance kunnen maken, maar dan moet de auto altijd bij dealer in onderhoud zijn geweest......mijn vraag aan jullie........ iemand hier ook last van? ik denk namelijk dat het een constructie fout is, maar dat zal door kia niet (snel) toe gegeven worden....graag reactiegroet alias mcm

More...

• 2 weeks later...

Heb ladurige ervaring met de Joice, aan buitenzijde is de kunststof niet van een hoogstaand nivo als veel Europese auto's (maar daar betaal je ook veel meer voor!). De kunststof panelen aan de zijkant krult inderdaad op met name daar waar voor en achterportier elkaar iets raken.

Ik heb zelf wat schade aan de achterbumper gehad die is zeer netjes is hersteld en deze is van dezelfde kunststof. Je kunt dus, als je dit wil, de panelen (laten) demonteren, bijwerken/schuren/primeren/overspuiten.

Gtrz