Myrom Geplaatst 2 Juni, 2013 Geplaatst 2 Juni, 2013 Hallo, Ik heb vandaag plots gemerkt dat de versnellingspook van mijn nieuwe Sportage 1.7 CRDi nogal los staat. Deze kan ik tot een zeker punt rond draaien. Heeft iemand dit eveneens voor gehad? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Moulin Geplaatst 3 Juni, 2013 Geplaatst 3 Juni, 2013 Hallo, Nee geen last van . Ik zou even langs de dealer rijden dan kunnen ze dat repareren. Greetz. Quote
skoebidoe Geplaatst 3 Juni, 2013 Geplaatst 3 Juni, 2013 Hallo, Ik heb vandaag plots gemerkt dat de versnellingspook van mijn nieuwe Sportage 1.7 CRDi nogal los staat. Deze kan ik tot een zeker punt rond draaien. Heeft iemand dit eveneens voor gehad? Sent from my iPad using Tapatalk HD neen ook geen last van,staat muurvast bij mijn SP3. Bij mijn Ford Transit camionette heb ik daar soms ook last van,vooral bij warm weer,lijm wordt soepelder en kan dan gaan draaien op binnenstuk van je pookknop... Grtz mike Quote
Myrom Geplaatst 3 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2013 Is ondertussen vandaag terug vast gezet. Ik ben echter vergeten te vragen wat de oorzaak hiervan kan zijn :-\ Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.