jamvankan Geplaatst 2 Juni, 2013 Geplaatst 2 Juni, 2013 Bij Baggio instaplijsten besteld voor de Venga ter bescherming van de dorpels. Mooi in het lettertype welke achter op de auto staat (zie foto's). Zien er strak uit wij zijn er blij mee geeft bij openen deur extra uitstraling. Quote
Smart Geplaatst 2 Juni, 2013 Geplaatst 2 Juni, 2013 Dat ziet er erg goed uit, zeker ook in het zwart. Ik kende deze zwarte uitvoering nog niet. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Juni, 2013 Geplaatst 2 Juni, 2013 Dat ziet er inderdaad heel netjes uit. Quote
OutOfFocus Geplaatst 4 Juni, 2013 Geplaatst 4 Juni, 2013 Bij Baggio instaplijsten besteld voor de Venga ter bescherming van de dorpels. Mooi in het lettertype welke achter op de auto staat (zie foto's). Zien er strak uit wij zijn er blij mee geeft bij openen deur extra uitstraling. Ik vindt ze mooi maar ik kan Baggio niet vinden ? Waar is dat en wat kost dat ? Quote
Mieske007 Geplaatst 4 Juni, 2013 Geplaatst 4 Juni, 2013 Ik vindt ze mooi maar ik kan Baggio niet vinden ? Waar is dat en wat kost dat ? Baggio is een lid. Even bovenin onder leden zoeken en hem een PB sturen. Of gebruik deze link even: http://www.kiaclub.nl/user/5560-baggio/ Succes! Quote
jamvankan Geplaatst 4 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 Juni, 2013 OutOfFocus, Dit is de link naar Baggio hier kan je hem zelf de vragen stellen. http://www.kiaclub.nl/user/5560-baggio/ Groet Hans Quote
vengafan Geplaatst 6 Juni, 2013 Geplaatst 6 Juni, 2013 Heb de instapbeschermers ook besteld, binnen 2 dagen netjes door de brievenbus bezorgd Nadat de dorpels goed waren schoongemaakt en ontvet was plakken een makkie, het geeft de auto voor weinig geld een professionele uitstraling dat het zo vanaf fabriek geleverd zou kunnen zijn. groet Vengafan Quote
Baggio Geplaatst 7 Juni, 2013 Geplaatst 7 Juni, 2013 Beste Venga rijders, misschien is deze dorpelbescherming een leuk vaderdag cadeau? Bestel dan wel voor a.s. dinsdag d.m.v. PB Gr. Baggio Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.