54-XXG-4 Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Hallo KIA Rijders, Sinds afgelopen vrijdag ben ik de gelukkige bezitter van een Rio 1.2 CVVT Comfort Pack. Het uittesten van alle opties is begonnen en ik ben er erg blij mee. Indien er tips of trucks zijn voor mij houdt ik mij aanbevolen. De auto gebruiken wij puut voor recreatief gebruik en voor de boodschappen. Op jaarbasis verrijden wij ongeveer 10.000km. Geen kilometervreter maar wel een genieter. Ik hoop op KCN veel te leren over mijn eerste KIA en in het bijzonder natuurlijk over de Rio. Groet, Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Jan, heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst en uiteraard ook hier op het forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts