Banzai33 Geplaatst 9 Juni, 2013 Geplaatst 9 Juni, 2013 Hallo allemaal, Ik hoor sinds vandaag na het passeren van een drempel een gekraak voorin onder mijn Rio. En dan rij ik niet met volle vaart er overheen natuurlijk. Heeft er iemand dit ook ervaren? Wel hoor je het alleen met ramen open. Quote
Nieles Geplaatst 11 Juni, 2013 Geplaatst 11 Juni, 2013 denk iets met je veren of schokdempers, heb ik ook gehad bij mij seat Quote
Banzai33 Geplaatst 11 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2013 @Nieles Vandaag had ik toch maar besloten om langs de Kia dealer te gaan. Oorzaak van het getik\gekraak blijkt af te komen van de hoes die om de schokdemper zit. De monteur heeft dit nog niet eerder meegemaakt,maar heeft siliconenspray op gespoten. En nog aan gedraaid mocht die niet goed zitten af fabriek. Hierna had ik dus veel wegen gepakt met veel drempels en de euvel is verholpen. Ik ga het wel in de gaten houden de komende tijd. Mocht het terugkomen dan laat ik de veerpoten uitelkaar halen. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Juni, 2013 Geplaatst 11 Juni, 2013 Nou dan is die zeker sinds vandaag monteur. Dat heb ik namelijk al zo vaak gehoord en gehad bij diverse merken en modellen. Of was het een verkoper (nooit van gehoord u bent de eerste) Nou maar hopen dat het wegblijft. Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juni, 2013 Geplaatst 11 Juni, 2013 zo lang als die silicone spray er zit zal het geluid wel weg blijven maar het blijft een lap middeltje natuurlijk Quote
Nieles Geplaatst 11 Juni, 2013 Geplaatst 11 Juni, 2013 @Nieles Vandaag had ik toch maar besloten om langs de Kia dealer te gaan. Oorzaak van het getik\gekraak blijkt af te komen van de hoes die om de schokdemper zit. De monteur heeft dit nog niet eerder meegemaakt,maar heeft siliconenspray op gespoten. En nog aan gedraaid mocht die niet goed zitten af fabriek. Hierna had ik dus veel wegen gepakt met veel drempels en de euvel is verholpen. Ik ga het wel in de gaten houden de komende tijd. Mocht het terugkomen dan laat ik de veerpoten uitelkaar halen. Het kan natuurlijk niet heel veel kwaad, mara zoals xtra40 zegt het is maar een tijdelijk middeltje, als het snel weer terug komt toch maar even gaan praten over nieuwe schokbrekers onder garantie! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.