Jump to content

Nieuwe Rio-enaar

Recommended Posts

Beste forumleden,

Even voorstellen,

Ben Robert, 40 jaar, kom uit Friesland en heb vandaag mijn Peugeot 307SW ingeruild voor een mooie Rio.

post-11124-0-27262900-1371849155_thumb.jpg

Het betreft een antracietkleurige Rio 1.1 CRDi met een PlusPack Business 5 deurs uit 2012 en deed in België zijn eerste meters...

De Businessuitvoering houdt in dat het naast de pluspack voorzien is van parkeersensoren, Kia Bluetooth handsfree set, een Supervision instrumentenpaneel met chromen lijstjes en Cruise control. De ramen zijn getint en het nieuwe kenteken... tja, laat ik het zo zeggen, daar komt geen Vodafone in voor...

Ik moet me er nog verder in verdiepen, maar het start stop systeem gaf een melding dat het 'limited' was. Volgens mij las ik hier dat het komt vanwege aircogebruik / keuze blower op de voorramen.

Helaas zit er een Frans instrucktieboek bij. Ik kwam hier al een digitaal NL exemplaar tegen, maar mocht iemand erg belang hebben bij een Frans boekie, ik heb erg interesse in een NL boekie...

Vind de bochtverlichting van de Rio ook cool. Ik vreesde voor een mistlamp die aan gaat bij het indraaien van een bocht, maar nee... Kia heeft dit veel beter opgelost. Ik dacht ook dat het dashboardkastje standaard gekoeld werd, maar zo'n schuifknop heb ik niet kunnen vinden...

Anyway, ik kijk af en toe eens op de site. Goed dat jullie er zijn!

Groet Robert