Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste forumleden,

Even voorstellen,

Ben Robert, 40 jaar, kom uit Friesland en heb vandaag mijn Peugeot 307SW ingeruild voor een mooie Rio.

post-11124-0-27262900-1371849155_thumb.jpg

Het betreft een antracietkleurige Rio 1.1 CRDi met een PlusPack Business 5 deurs uit 2012 en deed in België zijn eerste meters...

De Businessuitvoering houdt in dat het naast de pluspack voorzien is van parkeersensoren, Kia Bluetooth handsfree set, een Supervision instrumentenpaneel met chromen lijstjes en Cruise control. De ramen zijn getint en het nieuwe kenteken... tja, laat ik het zo zeggen, daar komt geen Vodafone in voor...

Ik moet me er nog verder in verdiepen, maar het start stop systeem gaf een melding dat het 'limited' was. Volgens mij las ik hier dat het komt vanwege aircogebruik / keuze blower op de voorramen.

Helaas zit er een Frans instrucktieboek bij. Ik kwam hier al een digitaal NL exemplaar tegen, maar mocht iemand erg belang hebben bij een Frans boekie, ik heb erg interesse in een NL boekie...

Vind de bochtverlichting van de Rio ook cool. Ik vreesde voor een mistlamp die aan gaat bij het indraaien van een bocht, maar nee... Kia heeft dit veel beter opgelost. Ik dacht ook dat het dashboardkastje standaard gekoeld werd, maar zo'n schuifknop heb ik niet kunnen vinden...

Anyway, ik kijk af en toe eens op de site. Goed dat jullie er zijn!

Groet Robert

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Robert welkom op dit forum en veel veilige kilometers met je nieuwe Rio.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...