HansD Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Als HansD zat ik al op het forum maar aangezien men mijn geliefde Sportage van 2006 TTlos heeft gereden, en er op LPG maar weinig te koop aangeboden werden ben ik terecht gekomen bij een Sorento van 2006 met 200000 op de teller op LPG, het moest een 3,5 worden daar die aantoonbaar beter op LPG vertoeven. Hij is in zeer goede staat , maar even heel wat anders als een Sportage. Ik heb er meteen nieuwe achteschokbrekers onder gezet en hulp veren, om met de caravan wat beter op pad te kunnen. Na ruzie met mijn kachel die spontaan volle kracht aan ging, was de oplossing een nieuwe buiten sensor, ik ben nu 5000 km verder en nou begint de auto echt te wennen, het is heel wat anders als de Sportage maar niet minder aangenaam. gr Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Nogmaals welkom op het forum En wat een dikke bak zeg ziet er heel erg goed uit hoor Ik hooo dat je er heel veel plezier aan gaat beleven en dat je maar vele veilige kilometers mag maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Hele mooie auto Hans. Veel plezier ermee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts