Guest Wil Valk Posted July 20, 2008 Posted July 20, 2008 Hallo Kia bezitters Ongeveer een week geleden heb ik mij aangemeld als lid, en heb al die tijd nodig gehad om overal even doorheen te bladeren. Vandaar nu deze mededeling. Even in het kort iets over mijzelf. Ik heet WIL en ben werkzaam als enige automonteur bij een taxi bedrijf in 's-Hertogenbosch daarnaast heb ik een eigen bedrijfje in autodiagnose vooral mercedes en verkoop van xenon en ledverlichting voor de auto. Ik ben sinds een jaartje in het bezit van een KIA Sorento 3.5 was eigenlijk op zoek naar een mercedes ML, Maar zag toen de KIA en was meteen verkocht. En buiten het dorstig zijn van deze auto had ik geen betere keuze kunnen maken (zeer tevreden). Dan heb ik nog een vraagje, want dat heb ik nergens kunnen vinden. Voor het lidmaatschap is er meestal een contributie verschuldigd kan iemand mij vertellen hoe dat hier werkt? groetjes Wil Quote
Administrators Jheroen Posted July 20, 2008 Administrators Posted July 20, 2008 Hoi Wil, welkom op dit forum. wat betreft het lidmaatschap: wegens omstandigheden is het niet meer mogelijk om lid te worden van de club. momenteel is de club slapend dat wil zeggen hij bestaat nog wel maar er wordt niet meer actief georganiseerd en dergelijke, althans niet uit hoofde van de club. ook het forum gaat binnen niet al te lange tijd van vorm veranderen. je bent dus welkom met alles wat je wilt weten of meedelen over je Kia. Quote
Tazteam Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 Hallo Wil, welkom hier op het forum. Mijn interesse gaat nu vooral uit na hetgeen wat je te koop aanbiedt, nl de led verlichting en de xenon. Maak eens een lijstje met wat je aan kunt bieden, uiteraard volledig met prijzen enz. Ik denk dat je een goede kans maakt met je handeltje. Foto's plaatsen mag nu geen belemmering meer zijn We wachten gewoon af. Philip Quote
Guest Wil Valk Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 Ik wil jullie bedanken voor de reactie en als het in de toekomst mogelijk is om lid te worden dan hoor ik het graag. a.s vrijdag ga ik eerst lekker op vakantie en daarna zal ik een lijst maken met wat ik zoal te koop heb. Ik neem aan dat je nog wel even geduld hebt of ook nog op vakantie gaat. mvg Wil Quote
CaVeY^ Posted July 26, 2008 Posted July 26, 2008 Hey welkom!! ik ben ook wel benieuwd naar de Xenon 5000k Quote
Guest Wil Valk Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Sorry maar de p 5000K heb ik niet, Ik heb bijna alle type's in 6000 K of 8000 K. mvg Wil Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.