Jump to content

Even voorstellen; Wil Valk

Guest Wil Valk

Recommended Posts

Guest Wil Valk

Hallo Kia bezitters

Ongeveer een week geleden heb ik mij aangemeld als lid, en heb al die tijd nodig gehad om overal even doorheen te bladeren.

Vandaar nu deze mededeling.

Even in het kort iets over mijzelf.

Ik heet WIL en ben werkzaam als enige automonteur bij een taxi bedrijf in 's-Hertogenbosch daarnaast heb ik een eigen bedrijfje in autodiagnose vooral mercedes en verkoop van xenon en ledverlichting voor de auto.

Ik ben sinds een jaartje in het bezit van een KIA Sorento 3.5 was eigenlijk op zoek naar een mercedes ML, Maar zag toen de KIA en was meteen verkocht.

En buiten het dorstig zijn van deze auto had ik geen betere keuze kunnen maken (zeer tevreden).

Dan heb ik nog een vraagje, want dat heb ik nergens kunnen vinden.

Voor het lidmaatschap is er meestal een contributie verschuldigd kan iemand mij vertellen hoe dat hier werkt?

groetjes Wil

• Administrators

Hoi Wil,

welkom op dit forum.

wat betreft het lidmaatschap: wegens omstandigheden is het niet meer mogelijk om lid te worden van de club. momenteel is de club slapend dat wil zeggen hij bestaat nog wel maar er wordt niet meer actief georganiseerd en dergelijke, althans niet uit hoofde van de club.

ook het forum gaat binnen niet al te lange tijd van vorm veranderen.

je bent dus welkom met alles wat je wilt weten of meedelen over je Kia.

Hallo Wil,

welkom hier op het forum.

Mijn interesse gaat nu vooral uit na hetgeen wat je te koop aanbiedt, nl de led verlichting en de xenon.

Maak eens een lijstje met wat je aan kunt bieden, uiteraard volledig met prijzen enz.

Ik denk dat je een goede kans maakt met je handeltje.

Foto's plaatsen mag nu geen belemmering meer zijn :wink::wink:

We wachten gewoon af.

Philip

Guest Wil Valk

Ik wil jullie bedanken voor de reactie en als het in de toekomst mogelijk is om lid te worden dan hoor ik het graag.

a.s vrijdag ga ik eerst lekker op vakantie en daarna zal ik een lijst maken met wat ik zoal te koop heb.

Ik neem aan dat je nog wel even geduld hebt of ook nog op vakantie gaat.

mvg Wil

• 2 weeks later...