Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 21 Juli, 2013 Geplaatst 21 Juli, 2013 Hallo ik ben toeterbaas en ik kom uit halfweg.Heb mijn auto uitgelezen omdat hij soms lastig aanslaat en ook wel eens stil viel.Het stilvallen is nu verholpen en die meldingen daarvan zijn weg ( krukas stekker vuil ) Nu krijg ik nog p0560 system voltage + p1612 Iemand die me in een richting kan helpen?Ik ben bang dat als ik hem weg breng dat de garage er niet uitkomt aangezien ze deze foutmelding ook niet kregen,Was steeds een kat en muis spel , Dan was het er wel dan niet ....Nu heb ik ze zelf gevonden met mijn elm327Ik ben zelf aardig handig wat betreft motor techniek ( motoren , trucks , brommers ) dus ik weet wel van sleutelenHoop snel wat te horen ! Bedankt !PS als ik op de snelweg rij (100+) gaat mijn abs lampje branden.Deze blijft branden en geeft geen storing... Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.