Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik heb een nieuwe Kia Picanto 1.2 Plus Pack gekocht en ga hem de 16e ophalen.

Nu zit ik te twijfelen om wel of niet de subwoofer die de Kia Dealer aanbied in te laten bouwen door hun.

Ik heb het Pioneer navigatie systeem dat nu in de actie zit dus mijn vraag is of dit nut heeft om die subwoofer in te laten bouwen.

Geplaatst

Welkom hier. Ik heb ook de Pioneer navigatie en dan met Pioneer subwoofer. Echt een wereld van verschil en kan het je aanraden. Ik heb de standaard speakers die voldoen prima (voor mij dan) met deze installatie. Succes met je nieuwe auto!

Geplaatst

Welkom hier. Ik heb ook de Pioneer navigatie en dan met Pioneer subwoofer. Echt een wereld van verschil en kan het je aanraden. Ik heb de standaard speakers die voldoen prima (voor mij dan) met deze installatie. Succes met je nieuwe auto!

Heb jij hem ook via de Kia dealer in laten bouwen?

Geplaatst

Heb jij hem ook via de Kia dealer in laten bouwen?

Nee heb ik zelf gedaan, is heel simpel zelf te doen (als je een normaal paar rechterhanden hebt  :wink: ). Er zit een subwooferaansluiting aan de achterkant van de Pioneer radio.

Geplaatst

Nee heb ik zelf gedaan, is heel simpel zelf te doen (als je een normaal paar rechterhanden hebt  :wink: ). Er zit een subwooferaansluiting aan de achterkant van de Pioneer radio.

Ok dus dat is goed te doen dan?

Maar heb jij hem liggen onder de passagiersstoel of in de kofferbak?

En hoe doe je dat met die kabels enz dan?

Ik ben een beetje huiverig voor om aan een nieuwe auto al gelijk te gaan sleutelen snap je.

Geplaatst

Je hoeft niets te sleutelen. Ik heb de sub onder de bestuurdersstoel. De kabels gaan onder de middenconsole door (kun de er zo tussen duwen zonder de console los te halen) naar de achterkant van het dashboard. Het enige wat je moet loshalen is de radio zelf die moet er even uit. Alle aansluitingen voor de sub kun je maken aan de achterkant van de radio. De sub zelf zit met parkers in de vloerbedekking onder de stoel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...