blueparadise Geplaatst 10 Augustus, 2013 Geplaatst 10 Augustus, 2013 Hey allemaal, ik ben mark en heb onlangs een kia rio gekocht. Zeer tevreden. Ben lid geworden van de club om de rio beter te leren kennen, en miss wel handige tips, trucs of tuning op te doen. Ben met mijn rio nog het een en ander van plan. hebben jullie vragen, gewoon ff berichtje doen... Mvg mark Quote
xtra40 Geplaatst 11 Augustus, 2013 Geplaatst 11 Augustus, 2013 Hallo mooie wagen hoor vsn harte met je aanschaf en welkom hier op het forum heel veel lees en pimp plezier Er is denk ik meer dan genoeg te vinden over dat onderwerp Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Augustus, 2013 Geplaatst 11 Augustus, 2013 Hele mooie auto, veel plezier ermee en ook hier op het forum. Quote
Jack_z Geplaatst 21 Augustus, 2013 Geplaatst 21 Augustus, 2013 aangezien ik in het echt leven al zo vaak blauw ben heb ik mijn picanto maar in een andere kleur gekozen , maar welkom heur Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.