frankd Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Voor de vakantie heb ik onderstaande ringen tussen de achterveren gemonteerd http://www.niveauplus.nl/levelplus/producten/4/1315_kunststofringen_2st/ Ze bevallen zeer goed, geen doorslaande vering meer ondanks de vakantiebagage en 4 man in de auto, terwijl de vering zonder lading gewoon comfortabel blijft. Ik blijf het wel vreemd vinden dat de isg 1400km nodig had om het eindelijk eens te doen. Een lange rit in Nl zou toch eigenlijk ook voldoende moeten zijn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutOfFocus Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Dat van isg heeft niet alleen met de lengte van de rit te maken maar meer met het afremmen op de motor, gebruik van lichten, achterruitverwarming enz. Dat zorg er namelijk voor dat je accu goed wordt bijgeladen. En daardoor gaat isg beter werken Verstuurd vanaf mij Xperia SP 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts