angie Geplaatst 29 September, 2013 Geplaatst 29 September, 2013 In mijn Ceed zit een pioneer navigatie. Ik ben daar niet content over. (Cee'd is geleverd dit jaar in mei- 20th anniversary actie) dwz routegedeelte - In het begin geen stemadvies - ergens op de route blijft het autopijltje hangen. Geen contact meer met antenne?. volgens info heb ik dan 10 antennes. Soms na 2 km pikt ie mij weer op. Soms doet hij het weer als ik adres opnieuw oplaad vanuit de historie en soms helemaal geen reactie Het rare is dat op de ene dag ik geen problemen heb en de volgende dag kan hij mij niet meer naar hetzelfde adres brengen. De dealer heeft contact gehad met de leverancier. Geadviseeerd voor harde reset. Dit lukte n iet helemaal. De volgende stap is de naviagtie eruit en op sturen voor reparatie. Kent iemand dit probleem en hoe is dat opgelost. Nu is mijn oplossing om gewoon de TomTom er maar bij te pakken die ik gelukkig nog net verkocht had Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.