Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi ,ik ben rudi (49) uit België en heb sinds vorige week(28 sep13) mijn nieuwe Sportage; Ik hou van luxe en daarom heb ik dan ook de full genomen in metal grey; Hopelijk zijn er hier nog leden die mee kunnen praten om deze wagen te tunen en tot een beter resultaat helpen; Heb ondertussen alu velgen in dezelfde kleur en remklauwen in Rood gespoten. Nu nog spoilers en sid steps.ook de chip tuning word op 30 oktober uitgevoerd. grts Uit Limburg.

Geplaatst

hallo rudi

ik weet niet hoe het in belgie gaat maar op het moment dat je hier gaat vertellen dat je je auto gaat chippen is je garantie weg want de importeur leest ook mee op deze site en misschien ook wel de importeur uit belgie dat weet ik niet 

maar in ieder geval welkom op het kia forum en er staat zat leesvoer op om je auto op te pimpen dus heel veel lees plezier 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...