wimme Geplaatst 11 Februari, 2014 Geplaatst 11 Februari, 2014 Ik heb van KIA België een oproepbrief gekregen dat er mogelijk defect kan optreden die de achterstoplichten niet activeren bij induwen rempedaal. Voorafgaande had ik een oplichtend ESP lampje en Hilldowncontrol lampje dat brandde. Ik gaf toen aan of het niet aan de remlichtschakelaar kon liggen daar ik dat ook gelezen had op internet, de garagehouder zei toen dat dit enkel een probleem was bij het vorige type sportage. Welnu ik werd niet geloofd en nu met deze oproepbrief zal ik dit zeker nog eens onder de neus wrijven dat ik wel degelijk gelijk had. Zijn er nog Belgische sportage III eigenaars die een dergelijk oproepbrief gekregen hebben? Ongelooflijk maar waar sinds het voorval van oplichtend esp en downhill-lampje van september 2013 kwam dit gedurende de zes daaropvolgende maanden niet meer voor. Tot donderdag 6 febr, had ik net een afspraak bij mijn KIA garage om de remlichtsensor te vervangen na een oproep vanuit KIA belgië rij ik de parking van de garage op en daar verscheen plots die lichtjes weer! Nu heeft mijn garage gezien dat er wel degelijk een probleem was. En nadat de remlichtschakelaar vervangen is waren de lichtjes verdwenen en heeft de garage toegegeven dat dit wel degelijk het probleem was en is hiermee het nut van de oproep bewezen. Altijd leuk om geloofd te worden!!?? 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.