Pikey Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Hallo iedereen, Na een aantal jaren een Picanto te hebben gereden, heb ik recentelijk een Rio besteld. Het werd dus tijd me eens voor te stellen. Het gaat een zwarte 5 deurs super pack worden met pioneer navigatie en idem basbox. Levering zal eind oktober plaats vinden. Hoop ik dan tenminste. Ik lees dit forum met plezier en hoop dat nog lang te mogen doen. Grt, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Pikey, Welkom op het forum en succes met het wachten op de Rio, uiteraard ook met het rijden als die geleverd is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 @Pikey welkom hier op het forum en van harte met de aanschaf van je rio net weer even groter dan de picanto maar wel het zelfde merk en ik ben er vrij zeker van dat hij je goed gaat bevallen verder wens ik je veel lees plezier hier en uiteraard veel post plezier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RvdG71 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Veel veilige kilometers met de Rio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikey Posted October 7, 2013 Author Share Posted October 7, 2013 @Pikey welkom hier op het forum en van harte met de aanschaf van je rio net weer even groter dan de picanto maar wel het zelfde merk en ik ben er vrij zeker van dat hij je goed gaat bevallen verder wens ik je veel lees plezier hier en uiteraard veel post plezier @ pimpmaster dank voor het welkom. Ik heb jullie post even gelezen m.b.t. De zaken die jullie hebben aangepast en uitgevoerd. Erg mooi allemaal. Zeer inspirerend ook wat er mogelijk is. Ik zal uitkijken wanneer ik weer in Haarlem ben, kom ik regelmatig, naar jullie auto,s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 @Pikey het hoofd kantoor zit in Edam en de dependance zit in haarlem hahhaha maar ook bij me broer theomonika ben je welkom om even te kijken en luisteren alles wat ik op de mijne heb gemaakt zit ook daar op dus uk zou zeggen kom eens gezelig op de koffie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts