wim visser Geplaatst 25 Oktober, 2013 Geplaatst 25 Oktober, 2013 Dit hebben wij binnen gekregen ik denk dat veel leden daar een probleem hebben daar ik veel mail op het bericht heb binnen gekregen Beste Klanten, Door een stroom van negatieve berichten en ontevredenheid van gedupeerden van het bedrijf Navaudio willen wij Langs deze weg alle potentiele klanten van Dynavin attenderen dat Dynavinonline / Dynavin Benelux GEEN associatie heeft met het bedrijf Navaudio te Hardenberg en Best, en de firma Navaudio GEEN Dynavin producten verkoopt en dus ook geen wederverkoper is van Dynavin Dynavinonline / Dynavin Benelux is de officiele importeur voor Dynavin D99+ in de Benelux en staat geregistreerd bij het merkenbureau Benelux te Rijswijk. Weet wat u koopt. Hieronder een afbeelding waaraan u een origineel Dynavin product kan herkennen of bel voor informatie naar Dynavin op nummer 010 2026502 Ik hoop dat ik diverse leden heb kunnen redden Wilt u Reviews van dit bedrijf lezen zoek NAVAUDIO op google Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.