pvdlaak Geplaatst 27 Oktober, 2013 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Hallo, mijn naam is Pim van de Laak. Sinds 22 oktober 2013 rij ik voor het eerst een kia. Ik heb gekozen voor de spotage uitvoering. En ook nog de annivery versie. Tot nu toe tevreden op een paar kleine details na wat de dealer nog moet Herstellen. Ik ben geen auto kenner voor mij is het een voertuig wat gewoon goed moet rijden. Ik zal regel matig naar dit forum terug keren om te lezen wat er speelt en zonodig mijn bijdrage war ik kan leveren. Groet Quote
mika kjelld Geplaatst 27 Oktober, 2013 Geplaatst 27 Oktober, 2013 hoi pim welkom op forum en heel veel leesplezier er staat hier genoeg info over de sportage en als je nog vragen heb stel ze gerust oh ja we zijn hier dol op foto's gr patrick Quote
xtra40 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Hallo Pim Welkom hier op het forum Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van je mooie sportage en vele veilige kilometers toegewenst Veel lees en post plezier hier En zijn er vragen stelt ze gerust O je en fotos zijn we gek op hier dus kom maar op Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 30 Oktober, 2013 Geplaatst 30 Oktober, 2013 Hoi Pim, van harte welkom op het forum en heel veel succes met de nieuwe aanwinst. Je kunt hier voldoende te weten komen over de Sportage en uiteraard je bevindingen delen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.