dnoize Geplaatst 27 Oktober, 2013 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Hallo, Ik lees al even mee op het forum, maar het is nu tijd om me voor te stellen. 20 september mijn rio besteld en hem precies 4 weken later op 18 oktober geleverd gekregen, samen met een flesje wijn. Uitstekend geholpen door Autohaag Zeeuw in Rotterdam, zowel voor, tijdens als na de aankoop. Klasse !! Inmiddels ruim een week en 1500 km verder en nog steeds supertevreden. Het is een zwarte 1,2 SuperPack De veelgehoorde 'kwaaltjes' heb ik niets van gemerkt: * geen zoekerig gedrag op de snelweg * verbruik valt absoluut niet tegen (zowel via boordcomputer als volgens eigen berekening) * cruise control is rock steady (zowel heuvel op als heuvel af) en valt nooit terug, wat je hier wel eens hoort. * koppeling is soepel Het is wel een '2014' model, al heb ik (behalve de sleutel en het gladdere leren stuur) nog geen verschillen kunnen ontdekken. Hij is geleverd met de Pioneer Avic-f550BT. Geen superding, maar hij voldoet (weet iemand of je het splashscreen bij deze radio kunt veranderen ? volgens mij niet ?) De stemmen waren in eerste instantie erg zacht (onhoorbaar zacht), maar na een update via Naviextras.com uitstekend. Nu op zoek naar accessoires: er komt in ieder geval een achteruitrij camera in en ik twijfel nog of ik de pioneer vervang door een Witson. Instaplijsten en uitlaatsierstuk zijn onderweg en ik zoek nog naar leuke 17 inch velgen (nu nog de standaard stalen velgen). wordt vervolgd Groet, Stef Quote
xtra40 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Hallo dnoize en welko. Hier op het forum Van harte met je mooie rio Fotos zijn we gek op hier En ik zeg je bent al lekker bezig met pimpen gaat zo door zou ik zeggen Quote
mika kjelld Geplaatst 27 Oktober, 2013 Geplaatst 27 Oktober, 2013 hoi stef welkom op het forum en gefeliciteerd met de rio en voor de accessoires daar staat een heleboel over geschreven en als je hem nu echt wil pimpen moet je je eigen wenden tot de pimpmasters want die hebben er echt hun best op gedaan om een gepimpte rio te maken Quote
geeltje Geplaatst 27 Oktober, 2013 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Hallo, Ik lees al even mee op het forum, maar het is nu tijd om me voor te stellen. 20 september mijn rio besteld en hem precies 4 weken later op 18 oktober geleverd gekregen, samen met een flesje wijn. Uitstekend geholpen door Autohaag Zeeuw in Rotterdam, zowel voor, tijdens als na de aankoop. Klasse !! Inmiddels ruim een week en 1500 km verder en nog steeds supertevreden. Het is een zwarte 1,2 SuperPack De veelgehoorde 'kwaaltjes' heb ik niets van gemerkt: * geen zoekerig gedrag op de snelweg * verbruik valt absoluut niet tegen (zowel via boordcomputer als volgens eigen berekening) * cruise control is rock steady (zowel heuvel op als heuvel af) en valt nooit terug, wat je hier wel eens hoort. * koppeling is soepel Het is wel een '2014' model, al heb ik (behalve de sleutel en het gladdere leren stuur) nog geen verschillen kunnen ontdekken. Hij is geleverd met de Pioneer Avic-f550BT. Geen superding, maar hij voldoet (weet iemand of je het splashscreen bij deze radio kunt veranderen ? volgens mij niet ?) De stemmen waren in eerste instantie erg zacht (onhoorbaar zacht), maar na een update via Naviextras.com uitstekend. Nu op zoek naar accessoires: er komt in ieder geval een achteruitrij camera in en ik twijfel nog of ik de pioneer vervang door een Witson. Instaplijsten en uitlaatsierstuk zijn onderweg en ik zoek nog naar leuke 17 inch velgen (nu nog de standaard stalen velgen). wordt vervolgd Groet, Stef hallo wat ook mooi is wat de velgen betreft zijn de 15 inch monza velgen van kia kan je zo je banden op overzetten kreeg te horen dat de 17 inch velgen de auto wat minder confortabel maken wat pioneer avic-f550 bt betreft radio ontvangst stoort snel ga hier mee terug naar de dealer moet niet kunnen anno 2013 en zeker voor het merk pioneer Quote
dnoize Geplaatst 27 Oktober, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2013 Foto's ga ik zeker snel plaatsen. xtra40 heeft hem al gezien op facebook. Hij is nu 2-tone modder grijs/aurora black. Eerst wassen dus. Radio heb ik eigenlijk nog niet geluisterd. Ik heb 16 Gb aan muziek op een micro usb stickje gezet, daar kom ik voorlopig wel mee vooruit. Ik zal de radio eens checken. Als hij inderdaad zo slecht is dan wordt de drempel om over te stappen naar de Witson alleen maar kleiner. Wat ik wel jammer vind is dat ze het losse microfoontje van de pioneer op mn stuurkolom geplakt hebben terwijl er een mooi microfoontje standaard in het plafond zit. Iets met niet passende stekkertjes. Dus ik zit er aan te denken om zelf een verloopje te maken. Verder vind ik de standaard KIA speakers niet geweldig (althans, ik denk dat het de speakers zijn en niet de pioneer). Die zijn dus ook kandidaat voor vervanging. Als ik andere velgen neem, dan toch wel liever 17 inch. Is toch vooral voor de looks. Wordt hij héél veel minder comfortabel ? grt, Stef Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Geplaatst 27 Oktober, 2013 Welkom Stef op het forum veel leesplezier Quote
geeltje Geplaatst 28 Oktober, 2013 Geplaatst 28 Oktober, 2013 Foto's ga ik zeker snel plaatsen. xtra40 heeft hem al gezien op facebook. Hij is nu 2-tone modder grijs/aurora black. Eerst wassen dus. Radio heb ik eigenlijk nog niet geluisterd. Ik heb 16 Gb aan muziek op een micro usb stickje gezet, daar kom ik voorlopig wel mee vooruit. Ik zal de radio eens checken. Als hij inderdaad zo slecht is dan wordt de drempel om over te stappen naar de Witson alleen maar kleiner. Wat ik wel jammer vind is dat ze het losse microfoontje van de pioneer op mn stuurkolom geplakt hebben terwijl er een mooi microfoontje standaard in het plafond zit. Iets met niet passende stekkertjes. Dus ik zit er aan te denken om zelf een verloopje te maken. Verder vind ik de standaard KIA speakers niet geweldig (althans, ik denk dat het de speakers zijn en niet de pioneer). Die zijn dus ook kandidaat voor vervanging. Als ik andere velgen neem, dan toch wel liever 17 inch. Is toch vooral voor de looks. Wordt hij héél veel minder comfortabel ? grt, Stef hoi stef 15 inch velgen monza lijken erg veel op de 17 inch phantom en ja of hij erg veel minder comfortabel gaat rijden weet ik niet is mijn alleen vertels door de kia monteur die zal het wel weten ik ga zo voor de radio storing naar de garage laat ook even mijn kentekenplaten vast zetten met die gele torsie schroeven zijn al een keer van mijn vorige auto gestolen grt geeltje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.