tdm Geplaatst 1 November, 2013 Geplaatst 1 November, 2013 Heeft er iemand ervaring met een 2 din Zendai navigatie, werkt de nav. naar behoren ? hoe zit het met de updates? Heo werkt de bluetooth verbinding met de gsm? etc etc Quote
Gast Stief Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Hallo, Denk dat je post eigenlijk onder rubriek Audio / Navigatie hoort. Wellicht krijg je daar meer reacties Ik heb zelf nooit een Zendai gehad maar wel met meerdere gespeeld. Over het algemeen vond ik ze niet zo stabiel en bepaalde zaken als stuurwielbediening werkten niet. Ook kon niet altijd gebruik gemaakt van de standaard aanwezige usb en aux aansluiting. Navigatie werkt over het algemeen wel goed. Het draait op windows CE en meestal wordt er IGO, Primo of Sygic op gezet. Hiervoor kun je op internet genoeg updates vinden. Persoonlijk ben ik veel meer gecharmeerd van de Witson (S100) Witson is geen fabrikant maar de meest bekende leverancier. Ook qua prijs is de Witson interessanter als je kijkt naar de specs. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.