visk Geplaatst 4 Januari, 2009 Geplaatst 4 Januari, 2009 Hallo, Ik ben Kevin en kom uit Gorredijk (Fryslan) ik rijd nu nog een Kia Rio 2004 1.4 LS. Maar ben bezig om een Sorento 2.5 CRDI 4WD EX te kopen uit 2003. (droom komt uit) Ik hoop hier leuke tips op te kunnen doen en foto's van de Sorento komen ook!! Als jullie nog tips hebben waar ik even op moet letten dan hoor ik het graag. Trouwens de Rio heb ik nu bijna een jaar en nooit wat mee gehad en nog steed rijd nog steeds perfect! Quote
Alex VB Geplaatst 4 Januari, 2009 Geplaatst 4 Januari, 2009 Hallo Visk, Welkom op het Kia Forum. Er is genoeg informatie te vinden.. Heb veel plezier op dit forum en misschien tot op een meet n greet.. Quote
Tazteam Geplaatst 5 Januari, 2009 Geplaatst 5 Januari, 2009 Welkom op het forum. Ook een echte Kia liefhebber, na de Rio een Sorento, zal wel een groot (letterlijk) verschil zijn Veel lees en postplezier hier !! Philip Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.