Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 1 November, 2013 Geplaatst 1 November, 2013 Dag samen,Kort en bondig.Wanneer de motor stationair draait en zijn versnelling in eerste of in die andere versnelling geschakeld wordt ga de pook terug van zelf naar zijn vrije stand, dit gebeurt niet als zijn handrem opstaat waardoor zijn vernellingen niet van zelf uit hun versnelling komen.Zou het aan zijn motorsteun liggen ?PS: Morgen komen ze toch met de wagen bij mijn thuis, gewoon eronder staan en mischien zie ik iets meer, wagen heeft maar 100000 km, dus veel kan het niet zijn.Je ken dat wel, mensen vragen wat het kan zijn, en denken dat Jantje een glazen bol heeft, heb wel een dikke bolletje maar geen glazen bolletje hé.Laat zeker iets van mij horen Gr.Jantje Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.