shakazulu Posted November 1, 2013 Posted November 1, 2013 hallo aan allen, ik ben een Kia Pro C'eed rijder sedert 04/2011 uit belgisch limburg ( omg. Hasselt) lang dit forum ben ik op zoek naar extra informatie want heb een niet zo goede ervaring met mijn Kia het een probleem na het ander en een dealer die ons gewoon in de kou laat staan ( verkocht & betaald é Basta !!) Quote
mika kjelld Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 welkom shakazulu op het forum jammer dat je geen goeie ervaringen heb maar stel gerust je vragen hier Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.