Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 2 November, 2013 Geplaatst 2 November, 2013 Voila,Heb nagekeken, motor- en versnellingsbaksteun waarbij het volgens mij ok was, versnelling blijven mooi zitten, denk dat ze beter eerst leert rijden met een wagen, dat maar een grote beurt gegeven en vrouwtje was ook content.Had ook een rit met deze wagen gemaakt en volgens mij is er niets aan de hand, van het moment dat je zijn koppelingspedaal een klein beetje loslaat vertrekt de wagen dadelijk, heeft het altijd gehad volgens de vrouwtje, bedreft een hydrolische koppeling waabij ik niet kan afstellen, koppelingsvork werkt als normaal.GR.Jantje Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.