Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voila,Heb nagekeken, motor- en versnellingsbaksteun waarbij het volgens mij ok was, versnelling blijven mooi zitten, denk dat ze beter eerst leert rijden met een wagen, dat maar een grote beurt gegeven en vrouwtje was ook content.Had ook een rit met deze wagen gemaakt en volgens mij is er niets aan de hand, van het moment dat je zijn koppelingspedaal een klein beetje loslaat vertrekt de wagen dadelijk, heeft het altijd gehad volgens de vrouwtje, bedreft een hydrolische koppeling waabij ik niet kan afstellen, koppelingsvork werkt als normaal.GR.Jantje

Lees het hele artikel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...