makia Geplaatst 3 November, 2013 Geplaatst 3 November, 2013 Hoi, Wat past er onder de picanto? Normaal zit er: 5J- 14 inch Steek 4 x 100, ET 47 met 165/60 R14 onder. Past dit: 6J-14 Inch Steek 4 X 100, ET 38 met 185/60H14? Qua diameter past het uiteraard, maar loopt dit wellicht tegen de wielkast (binnen of buitenkant) aan? Ben nl. op zoek naar een setje winterbanden met velgen. Hoor het graag, thanks Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 3 November, 2013 Geplaatst 3 November, 2013 Nou deze afwijking is wel erg groot. Buiten het feit dat de ET waarde wel of niet goed is zou ik qua bandenmaat er al niet aan beginnen Kijk hier maar eens http://www.gbshop.nl/content/informatie/technische-info/omwisselingsberekening.htm Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 3 November, 2013 Geplaatst 3 November, 2013 Misschien kun je hier ook wel wat informatie weg halen. http://www.kiaclub.nl/topic/14041-heeft-iemand-ervaring-met-winterbanden-op-een-picanto/page-2?hl=+winterbanden%20+picanto Quote
Jackmees Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 Hoi, Wat past er onder de picanto? Normaal zit er: 5J- 14 inch Steek 4 x 100, ET 47 met 165/60 R14 onder. Past dit: 6J-14 Inch Steek 4 X 100, ET 38 met 185/60H14? Qua diameter past het uiteraard, maar loopt dit wellicht tegen de wielkast (binnen of buitenkant) aan? Ben nl. op zoek naar een setje winterbanden met velgen. Hoor het graag, thanks Ik heb 2sets gekocht bij online-velgen.nl kijk er maar eens Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.