Appio Posted November 3, 2013 Posted November 3, 2013 Hallo Kianen, Mijn naam is Appie en ik krijg a.s. donderdag mijn eerste Kia. Het is een Titanium silver Picanto geworden met comfort pack, cruise control en r-sport velgen. Quote
xtra40 Posted November 3, 2013 Posted November 3, 2013 Hallo Appio welkom hier op het forum en van harte met de aanschaf van je nieuwe picanto veel lees en post plezier hier op het forum en als er vragen zijn horen we ze graag hier nu nog even wat fotos posten (zijn we gek op ) en het plaatje is compleet 1 Quote
Guest RvdG71 Posted November 3, 2013 Posted November 3, 2013 Welkom Appie, veel plezier op het forum 1 Quote
Baggio Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Hey Appio, van harte welkom en veel leesplezier. 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.