rotim24 Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Hallo in ben Rob, woonachtig in Venlo en sinds twee weken de trotse bezitter van een een KIA C'eed SW 1.6 GDI Premium. Zeer ingenomen met deze auto, mooi afgewerkt, zeer compleet en vooral prettig om in te rijden. Het enige wat ik niet heb is een sunroof omdat dit niet mogelijk was bij dit type. Was alleen leverbaar bij een automaat en dat is vreemd maar vooral jammer. Desondanks geen spijt van deze mooie auto. Hoop bij collega KIA C'eed rijders wat ervaringen te delen en eventuele bijzonderheden. Quote
mika kjelld Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 welkom en heel veel leesplezier op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met je mooie aanwinst en als je vragen hebt stel ze dan gerust p.s we zijn dol op foto's Quote
Master-Care Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Mijn naam is Ramon Kuijpers,Ik heb 12 jaar ervaring op het gebied van autoverkoop bij gerenommeerde dealers en diverse jaren vakkennis opgedaan met eigen autopoetsbedrijven. Verder ben ik autogek in hart en nieren. Autosport en mijn kleine man staan op 1. Verder ben ik een man van After-sales. Altijd mijn stelling geweest. verkopen kunnen we alle maar behouden is 1. Met de 7 jaar garantie van Kia kan ik mij geheel vinden. We hebben een Kia Picanto van 1 week oud. Quote
Baggio Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Van harte welkom en veel leesplezier gewenst. Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Welkom op het forum en geniet van je nieuwe aanwinst. Quote
Guest RvdG71 Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Beide welkom op het forum, veel leesplezier. Misschien kan Master-care een eigen voorstel-topic beginnen Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.