KiaRick Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Hallo kia rijders Ik ben Rick 25 jaar en kom uit Gelderland het plekje Echteld ben sinds kort trotse eigenaar van een Kia Rio 1.2 Super plus pack heb hier bij wel afscheid moeten nemen van me Suzuki Swift die uitgebouwd was wou graag meer ruimte en was toe aan een nieuw project Quote
Baggio Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Van harte, geniet van deze prachtige auto. Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Welkom Rick en geniet van je nieuwe aanwinst. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.