KiaRick Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Hallo kia rijders Ik ben Rick 25 jaar en kom uit Gelderland het plekje Echteld ben sinds kort trotse eigenaar van een Kia Rio 1.2 Super plus pack heb hier bij wel afscheid moeten nemen van me Suzuki Swift die uitgebouwd was wou graag meer ruimte en was toe aan een nieuw project Suzuki Swift project Suzuki Swift Project Hier Me nieuwe auto Kia Rio Neon aan de binnenkant al ingebracht 1 Quote
LED-Lightning Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Welkom hier en veel plezier met je nieuwe auto, ben benieuwd naar je projecten met deze! Quote
Seafox Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 Welkom hier en veel plezier met je Rio. Ben benieuwd naar je wijzigingen aan je Rio. Quote
dnoize Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Veel plezier met je nieuwe auto. Die swift was ook erg cool. Zijn er eigenlijk al Rio's met vleugeldeuren en zijn dat heel complexe modificaties ? Ik zie wel her en der ombouwkits die niet autospecifiek zijn, maar kan me haast niet voorstellen dat dat 1 op 1 overgezet kan worden. grt Stef Quote
Hitmark Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 kijk...weeer een mooie rooie.. veel geluk en rijplezier , welkom. Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Welkom en veel plezier met het nieuwe project. Quote
Nieles Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Veel plezier met je rio, en welkom aboard! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.