KiaRick Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Hallo kia rijders Ik ben Rick 25 jaar en kom uit Gelderland het plekje Echteld ben sinds kort trotse eigenaar van een Kia Rio 1.2 Super plus pack heb hier bij wel afscheid moeten nemen van me Suzuki Swift die uitgebouwd was wou graag meer ruimte en was toe aan een nieuw project Suzuki Swift project Suzuki Swift Project Hier Me nieuwe auto Kia Rio Neon aan de binnenkant al ingebracht 1 Quote
LED-Lightning Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Welkom hier en veel plezier met je nieuwe auto, ben benieuwd naar je projecten met deze! Quote
Seafox Geplaatst 5 November, 2013 Geplaatst 5 November, 2013 Welkom hier en veel plezier met je Rio. Ben benieuwd naar je wijzigingen aan je Rio. Quote
dnoize Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Veel plezier met je nieuwe auto. Die swift was ook erg cool. Zijn er eigenlijk al Rio's met vleugeldeuren en zijn dat heel complexe modificaties ? Ik zie wel her en der ombouwkits die niet autospecifiek zijn, maar kan me haast niet voorstellen dat dat 1 op 1 overgezet kan worden. grt Stef Quote
Hitmark Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 kijk...weeer een mooie rooie.. veel geluk en rijplezier , welkom. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Welkom en veel plezier met het nieuwe project. Quote
Nieles Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 Veel plezier met je rio, en welkom aboard! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.