Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

hoe berichten als gelezen markeren?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik ben heel blij met het nieuwe forum en zie me zelf als regelmatige gebruiker hiervan.

Nu ben ik benieuwd of er ook een functie is om onderwerpen als gelezen te markeren? Zoals bij Outlook. Dit lijkt me handig omdat ik niet ieder onderwerp voor mij informatief vindt.

Ik gebruik nl. altijd de functie van nieuwe berichten en de pagina's met nieuwe berichten worden steeds meer.

Alvast bedankt voor jullie respons en informatie.

Geplaatst

Als je in een bepaald forumdeel bent, bijvoorbeleld het forum "Picanto", dan heb je rechtsbovenin een twee knoppen. Klik op het knopje "Forumopties", en klik alvolgens op "Markeer dit forum als gelezen" en als het goed is "will that do the trick" ;)

• 4 weken later...
Geplaatst

Hoe zit dat met berichten, die als je inlogt. Dan staat er bijvoorbeeld 30 ongelezen berichten kan je dan ergens klikken, dat je ze allemaal gelezen hebt. Als je geen interesse hebt in de andere berichten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...