Alex VB Geplaatst 4 Januari, 2009 Geplaatst 4 Januari, 2009 Hoi, Ik ben heel blij met het nieuwe forum en zie me zelf als regelmatige gebruiker hiervan. Nu ben ik benieuwd of er ook een functie is om onderwerpen als gelezen te markeren? Zoals bij Outlook. Dit lijkt me handig omdat ik niet ieder onderwerp voor mij informatief vindt. Ik gebruik nl. altijd de functie van nieuwe berichten en de pagina's met nieuwe berichten worden steeds meer. Alvast bedankt voor jullie respons en informatie. Quote
Rio-man Geplaatst 4 Januari, 2009 Geplaatst 4 Januari, 2009 Als je in een bepaald forumdeel bent, bijvoorbeleld het forum "Picanto", dan heb je rechtsbovenin een twee knoppen. Klik op het knopje "Forumopties", en klik alvolgens op "Markeer dit forum als gelezen" en als het goed is "will that do the trick" Quote
Hans Bom Geplaatst 28 Januari, 2009 Geplaatst 28 Januari, 2009 Hoe zit dat met berichten, die als je inlogt. Dan staat er bijvoorbeeld 30 ongelezen berichten kan je dan ergens klikken, dat je ze allemaal gelezen hebt. Als je geen interesse hebt in de andere berichten. Quote
Alex VB Geplaatst 29 Januari, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2009 via de koppeling directe links > Markeer forums als gelezen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.