ewee Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Hoi,ik ben eric en ik ben 29jaar en kom uit nijmegen en ik rij in een kia picanto,bj2012 Quote
Guest RvdG71 Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Welkom Eric op het forum veel leesplezier Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Hoi Eric, welkom en veel plezier van je Picanto Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.